Hari yang sukar untuk hari nie,,,, :(


Arrhhhh,, Hard nye ntuk ku katekan,,, walaupon ari nie first day aku post kat blog,, nie second time,,,.. adooi... kenape la hari nie makin sukar,, Ya Allah.. engkau maha mengetahui masalah hamba ini.... Hari ini aku dapat tau keputusan spa,,,


nie la link yer,, sape2 yang telah pergi temuduga spa dalam latihan penolong perubatan pergi ker link nie... mungkin rezeki korang dapat spa.. alhamdulilah aku ucapkan,,, http://domino.spa.gov.my/online/keputusan_temuduga_sp.php

( hurm,," Awin kamu bleh!!! teruskan belajar di poli nie!! Buktikan klu x dapat spa tpi kamu bleh sambung belajar di Politeknik Ungku Omar yang famous nie... Kamu kene ykin dengan diri kamu!! Solat Istikharah,muhasabah diri kamu,, cube pikir mungkin ader hikmah klu kamu x pergi spa,, kamu dapat jumpe lecture2 yang sentiase membantu kamu,, kamu ader akak2 yang dapat tolong kamu,, akk2 yang caring dengan kamu,,, kamu kan anak yang baik... ")




Kate2 diatas mberi kamu lebih semangat untuk teruskan liku2 kehidupan di masa akan datang awin!!,,,   aja2 fighting!!






Gambar aku n k.yana,,sweet kan,, hekhek





nie adelah gambar akak kat poli yang suke beri nasihat,,, walaupon suke wat orang sakit hati tpi x penah ase diri sendirian bile die ade disisi.. mungkin aku x dapat spa ,,aku boleh jumpe de lagi,,, huh...


Tapi memang ramai sangat org x setuju aku ambik spa.... Padahal bende tu dijamin dapat keje,,,





 nie pulak gambar aku n k.rohani,,, akk nie plak kitorng mmang kamching giler,,, otak due2 same,, hehehe,, sebab tu klu nak ajak gi mane2 ajak k.ani,, die sempoi jer,,,... uhuh k.rohani nie orang sabah,,,, tu yg ramai peminat tuh,, ehem2 x leh bocorkan rahsie,, hekhek.. rahsie kite due2 je tau.... :)






Nie pulak gambar aku n k.mas,, k.mas pon org sabah  gak,... klu k.mas snyum lagi comey mcm kucing sebab die adder lesung pipit kat pipi ngn bawah mate,, huhuhuh... K.mas nie seorang yg gamble la jugak... huh,, tapi seronok la berkwan ngn k.mas,, Klu ader masalah aku suke cite kat die,, tpi x tau kenape......



Tapi kan sem depn diorang x der!! diorang "LI".... hermm ,,, Tinggal la aku sendiri,,, waduh2,,, gi mana nie??  Hurm hidup mesti diteruskan,,, kite x leh bergantung ngn orang jugak awin,,,  berdikari yer... (Walaupon awin nie cute,peramah, senang nak ambik ati orang ,, awin kan dah besar,,, pandai jage diri yer,, Mak akan bgi kate semangat....Mak akan berdoa supaye berjaye....)  Windu ngan mak,,,,


Dahlatu awin x yah bersedih,,, jangan pandang belakang yang belum tentu akan datang kembali,, tapi teruslah kedepan dimana kamu akan mencapai kejayaan satu hari nanti......!! InsyAllah  ...






nampak x tu kunci kejayaan yang akan aku genggam dan capai satu hari nanti,,, Fighting!!!

0 comments:

Post a Comment